COVID-19: Burger Brands sluit tijdelijk alle restaurants in België en Groothertogdom Luxemburg

Burger Brands geeft absolute voorrang aan de bescherming van haar medewerkers en klanten. Om de verspreiding van het virus te helpen beperken, heeft de directie besloten om alle Quick- en BURGER KING®-restaurants in België en Groothertogdom Luxemburg tijdelijk te sluiten en dus alle activiteit te stoppen. Ook afhaal via de drive en thuisbezorging zal niet meer mogelijk zijn. Deze sluiting gaat in vanaf vandaag, woensdag 18 maart 2020 tot nader order.

Kevin Derycke, CEO Burger Brands Belgium en Burger Brands Luxembourg: Het is altijd onze ambitie om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen, maar in de huidige omstandigheden en de social distance die noodzakelijk is, kunnen wij dit niet op een voldoende veilige manier voor onze medewerkers en klanten organiseren.

Wim Lefebure Senior Consultant, Whyte
Over Burger Brands Belgium

Burger Brands Belgium is de Belgische onderneming die alle Quick- en BURGER KING®-restaurants in België beheert.

Het merk Quick, dat in 1971 zijn intrede deed in België, was de eerste burgerrestaurantketen van het land en is sindsdien leider met zijn bekende Giant. Vandaag telt het merk 84 restaurants in België en 6 in Luxemburg. In totaal zijn er in de twee landen bijna 3.500 mensen actief onder het merk Quick.
Voor alle informatie over Quick kunt u terecht op de pressroom: https://quick.prezly.com/

Burger Brands Belgium beheert eveneens het merk BURGER KING®, wereldwijd de tweede grootste burgerrestaurantketen met zijn bekende Whopper®. Vandaag telt de onderneming 15 BURGER KING®-restaurants in België.
Voor alle informatie over BURGER KING® kunt u terecht op de pressroom: https://burger-king-be.prezly....

Burger Brands Belgium